Számítástechnikai cégünk 16 éve foglakozik kis és középvállalati ügyfélkör informatikai eszközparkjának felügyeletével, szervizelésével és fejlesztésével. Fiatalos csapatunkba keresünk szegedi telephelyre kisegítő munkatársat részmunkaidőben, az alábbi pozíció betöltésére:
Adminisztrátor
Feladatok:
- Cégünk munkájának adminisztratív támogatása
- Számlázás, könyvelés előkészítés, hivatalokkal történő ügyintézés, levelezés
- Pályázatos dokumentumok előkészítése
- Kapcsolattartás cégünk vásárlóival és beszállító partnereivel
- Bejövő/kimenő postai/futár küldemények kezelése
- Iratrendszerezés, szkennelés, iktatás, fénymásolás, lefűzések
- Vendégek fogadása/kiszolgálása
- Iroda zökkenőmentes működésének biztosítása, rendben tartása
- Kollégák napi munkájának segítése
Elvárások:
- Önálló munkavégzés, jó problémamegoldó képesség, jó kommunikációs készség, pozitív gondolkodásmód, kulturált megjelenés, talpraesett, kedves, segítőkész személyiség
- Microsoft irodai alkalmazások ismerete (Word, Excel, Outlook)
Amit kínálunk:
- Dinamikus, fiatal csapat
- Barátságos munkakörnyezet
- Változatos, kihívásokkal teli feladatok
- Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség
Egyéb információ:
- Munkaidő: 4 óra (rugalmas napi időbeosztás lehetősége)
- Munkakezdés: azonnal
- Munkavégzés helye: Szeged, belvárososhoz közel