21 éve foglakozik kis és középvállalati ügyfélkör informatikai eszközparkjának felügyeletével, szervizelésével és fejlesztésével. Dinamikusan bővülő, fiatalos csapatunkba keresünk szegedi telephelyünkre új munkatársat, az alábbi pozíció betöltésére:

Részmunkaidős Irodavezető / Asszisztens

 

Feladatok:

  • Cégünk munkájának adminisztratív támogatása
  • Számlázás, könyvelés előkészítés, hivatalokkal történő ügyintézés, levelezés
  • Pályázatos dokumentumok előkészítése
  • Kapcsolattartás cégünk vásárlóival és beszállító partnereivel
  • Bejövő/kimenő postai/futár küldemények kezelése
  • Iratrendszerezés, szkennelés, iktatás, fénymásolás, lefűzések
  • Vendégek fogadása/kiszolgálása
  • Iroda zökkenőmentes működésének biztosítása, rendben tartása
  • Kollégák napi munkájának segítése

Elvárások:

  • Minimum középfokú végzettség
  • Alapvető pénzügyi ismeretek
  • Önálló munkavégzés, jó problémamegoldó képesség, jó kommunikációs készség, pozitív gondolkodásmód, kulturált megjelenés, talpraesett, kedves, segítőkész személyiség
  • Microsoft irodai alkalmazások ismerete (Word, Excel, Outlook)

Amit kínálunk:

  • Dinamikus, fiatal csapat
  • Barátságos munkakörnyezet
  • Változatos, kihívásokkal teli feladatok
  • Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség
  • Hosszú távú, folyamatos munkavégzés

Egyéb információ:

  • Munkakezdés: azonnal
  • Munkavégzés helye: Szeged
  • Munkaidő: 4 óra (rugalmas napi időbeosztás lehetősége)

 

Fényképes önéletrajzokat fizetési igény megjelölésével a következő címre kérjük: iroda@displaycomputer.hu